Κατοχιανού Ιωάννα | tutors.gr
Κατοχιανού Ιωάννα

Κατοχιανού Ιωάννα

Λατινικά (Γυμνάσιο-Λύκειο), Έκθεση (Γυμνάσιο-Λύκειο), Φιλολογικά (Γυμνάσιο-Λύκειο), Λογοτεχνία (Γυμνάσιο-Λύκειο), Αρχαία (Γυμνάσιο-Λύκειο), Λατινικά (Γυμνάσιο-Λύκειο), Μελέτη (Δημοτικό), Ιστορία (Γυμνάσιο-Λύκειο), Δημιουργική Απασχόληση (Δημοτικό)
0
χωρίς βαθμολογία
Από
€18.00
/ώρα
Popularity Score:
219
Αρχαία
Έκθεση
ιστορία
μελέτη
Λογοτεχνία
Λατινικά
φιλοσοφία
Κοινωνιολογία
Ελληνικά ως Δεύτερη Γλώσσσα
αγγλικά
ΙΒ
Ειδική αγωγή
Λίγα λόγια για μένα

About me

Ονομάζομαι Ιωάννα και είμαι καθηγήτρια Φιλόλογος από το 2008(13 έτη εμπειρίας).

Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Άριστη προετοιμασία υποψηφίων για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Παροχή αναλυτικών σημειώσεων και διεξαγωγή επαναληπτικών διαγωνισμάτων για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών. Δυνατότητα και διαδικτυακών (online) μαθημάτων.

 

Qualifications & Experience

Διαθέτω πτυχίο Bachelor,από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Επίσης διαθέτω μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες από το Παιδαγωγικό Τμήμα,Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Πανεπιστημίου.Είμαι ακόμη φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό Ειδικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Γνωρίζω άπταιστα την Αγγλική Γλώσσα(Profieciency degree,Michigan University) .

Ως προς την διδακτική μου εμπειρία,από το 2008 εργάζομαι έχω εργαστεί ως φιλόλογος σε πολλά φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης στην Αθήνα και Αιτωλοακαρνανία ,με ειδίκευση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών /Έκθεσης(συνθέτοντας δικές μου σημειώσεις) ,ως ειδική εκπαιδευτικός /δασκάλα παρέμβασης/φιλόλογος στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό "Παιδιά Εν τάξει",στο Αιγάλεω Αττικής και ως Καθηγήτρια της Αγγλικής ως Δεύτερης γλώσσας/Ιστορίας σε αγγλικό σχολείο(Create,TCES Company).

Αναλαμβάνω υπεύθυνα       

  •      Σχεδιασμός και παράδοση μαθημάτων στα μαθήματα: Aρχαία Ελληνικά,Έκφραση-Έκθεση,Νεοελληνική Ιστορία,Νεοελληνική Λογοτεχνία, Λατινικά(για μαθητές Γυμνασίου,Λυκείου και Θεωρητικής Κατεύθυνσης)
  • Εντατική Προετοιμασία μαθητών Β΄και ΄Γ Λυκείου για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις
  • Παροχή εργασιών για το σπίτι και διόρθωση με αναλυτικά σχόλια-παραδείγματα,για την καλύτερη εμπέδωση των λαθών τους
  • Συχνές επαναλήψεις  και κριτήρια αξιολόγησης με σκοπό την αφομοίωση της εξεταστέας ύλης
  • Συγγραφή εκτεταμένων και ολοκληρωμένων σημειώσεων(ιδιόχειρων και δακτυλογραφημένων)σε όλα τα θεωρητικά μαθήματα

Τα τρία τελευταία έτη,επίσης διδάσκω την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα σε foreigners(students of all ages/adults) στο Παροικιακό σχολείο του Αγίου Βαρνάβα και στο Hellenic Centre.

 

Teaching Approach

Αναζητώ τη συνεχή μου εξέλιξη μελετώντας διαρκώς άρθρα,σεμινάρια,on-line courses, σχετικά με τη Δυσλεξία, τις Μαθησιακές Δυσκολίες ,τη Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας,τη Διγλωσσία,τη Διδασκαλία της Ελληνικής σε Πρόσφυγες-Μετανάστες κ.τ.λ.Πάντα μοιράζομαι τις σημειώσεις,PPT,ασκήσεις και γενικώς το διδακτικό υλικό με το οποίο δουλεύω με τους μαθητές μου.

Πάντοτε προετοιμάζομαι τα μαθήματα,βασιζόμενη στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και προσαρμόζοντάς τα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή μου,παραμένοντας αυστηρή με τις εργασίες που έχουν για το σπίτι.

Επιλογικά, αγαπώ όσο τίποτα τη δουλειά μου και επιζητώ όλοι να είναι απολύτως ικανοποιημένοι με την ποιότητα των μαθημάτων που προσφέρω,αλλά και το κλίμα συγχρόνως να είναι χαλαρό και ευχάριστο.Χρησιμοποιώ πάρα πολλούς τρόπους ώστε να εξηγήσω αποτελεσματικά ότι χρειάζεται και οι μαθητές μου να έχουν αποκομίσει όσο περισσότερες γνώσεις είναι εφικτό.

Προσθετες Υπηρεσιές
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Σημειώσεις
Διδασκαλία σε Group
Προετοιμασία για Πανελλαδικές Εξετάσεις
Προσωπικές σημειώσεις
Περιοχές που εξυπηρετούνται
Αιγάλεω (Νομός Αττικής), Φιλοθέης-Ψυχικού (Νομός Αττικής), Αμαρουσίου (Νομός Αττικής), Φιλαδελφείας - Χαλκηδόνος (Νομός Αττικής), Παιανίας (Νομός Αττικής), Αγίας Παρασκευής (Νομός Αττικής), Παπάγου-Χολαργού (Νομός Αττικής), Χαλανδρίου (Νομός Αττικής)
Βιογραφικά Στοιχεία
Ηλικία: 
35 ετών
Τόπος Διαμονής: 
Φιλοθέης-Ψυχικού, Νομός Αττικής
Επίπεδο Μόρφωσης: 
Τίτλοι Πτυχίων
Φιλοσοφική Σχολή
, Πανεπιστήμιο ιωαννίνων
Τίτλοι Μεταπτυχιακών
Ειδική Εκπαίδευση (εν εξελίξει)
( Πανεπιστήμιο Λευκωσίας )
Σεμινάρια
  • 10/2022: 3ο Συνέδριο  στις  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις, Iνστιτούτο για μαθητές με αυτισμό ΕΨΥΠΕΑ, Μεσολόγγι, Ελλάδα (2 ημέρες) 
  • 12/2010: Εισαγωγή στη Γλωσσολογία  της Νοηματικής γλώσσας, Μ.Κ.Ο Βρεφοκρατούσα ,Αθήνα,Ελλάδα
  • 11/2019: Graffham Consulting Ltd, London, UK: Safeguarding  and Child Protection Advanced Course (levels 1, 2), Health &Safety Course, Fire and Safety Course,
  • 11/2019: Θετική Πρακτική για τον Αυτισμό, Autism Education Trust, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
  • 2019 – 2020: Παροχή Πρώτων Βοηθειών, Αποτροπή-Διαχείρηση Σχολικού Εκφοβισμού(Bullying), Safeguarding Young People,
  • Ακρωτηριασμός γυναικείων γεννητικών οργάνων
  • Σεξουαλική Βία και κακοποίηση σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες, Παιδική εργασία (Child Exploitation), Educare on-line courses
Διδακτική Εμπειρία: 

Επαγγελματική Εμπειρία

01/2019 – Present                             Eπικεφαλής Δασκάλα Ιστορίας

Create , Special Needs  School for Students in the Autistic Spectrum and with SEMH(Social, emotional and Mental Health)T.C.E.S. Group, Custom House, London, UK

 

  • Διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας(Ηumanities),των Κοινωνικών Δεξιοτήτων,(Life Skills)της Αγγλικής ως δεύτερης Γλώσσας (English as a Second Language)
  • Manager του Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Εκπαιδεύτρια των βοηθών διδασκαλίας (teaching assistants)

 

  • Eπιτεύγματα
  • Οι μαθητές μου επέδειξαν 20% βελτίωση στην επίδοση τους στα Σχολικά μαθήματα,σε σύγκριση με αυτή της προηγούμενης χρονιάς
  • 100% των μαθητών μου ήταν επιτυχείς στις εξετάσεις των Αγγλικών (Functional Skills,Pearson)
  • Οι μαθητές μου προετοιμάστηκαν εντατικώς στα θέματα: Παιδική Εργασία,Βιομηχανική Επανάσταση, Ά Παγκόσμιος Πόλεμος,΄Β Παγκόσμιος Πόλεμος (Ιστορία), Διασπορά και θεραπεία των Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενων Νοσημάτων ,Μεθόδοι Αντισύλληψης, Συνέπειες της χρήσης Ναρκωτικών Ουσιών κ.τ.λ.(PSHE/RSE). Το 90% των μαθητών έλαβε τις πιστοποιήσεις  AQA

 

  • Έχονατς επιθεωρηθεί πέντε φορές από τη Διευθύντρια του σχολείου και την Υπεύθυνη Εκπαίδευσης,έχω λάβει τον χαρακτηρισμό :εξαιρετική εκπαιδευτικός(outstanding teacher) ,  η οποία παραδίδει διαφοροποιημένα  διαδραστικά και δημιουργικά μαθήματα, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες και εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε μαθητή
  • Αναγνωρισμένη ως η Εκπαιδευτικός με τα πιο ευπαρουσίαστα και πρωτότυπα/δημιουργικά βιβλία των μαθητών στον Όμιλο TCES

 

Διδακτική Εμπειρία σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα

       Έχοντας εργαστεί με μαθητές  από ένα ευρύ φάσμα εθνικοτήτων  και ποικίλων πολιτισμών και καταβολών(Βρετανία,Γαλλία,Αφρική,Ασία,Ινδία,Πακιστάν,Ιράν,Μπαγκλαντές,Ισπανία,Ιταλία,)

  • Έχοντας εργαστεί ,με μαθητές με διαφορετικά πολιτισμικά υπόβαθρα,θρησκείες,σεξουαλικό προσανατολιμό,ακαδημαικούς σκοπούς και διανοτητικές διαφορές
  • Έχοντας εργαστεί με μαθητές με προβλήματα στην Ψυχική τους Υγεία και την Κοινωνική Συμπεριφορά(Social,Emotional and Mental Health) oι οποίοι έχουν βιώσει τράυμα,σεξουαλική κακοποίηση,παραμέληση-εγκατάλειψη από τους γονείς,έχουν επιδείξει αυτοκαταστροφικές-αυτοκτονικές τάσεις και βίαιη συμπεριφορά

 

Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις/Στρατηγικές

  • Xρήση  πολλών οπτικών και ακουστικών μέσων διδασκαλίας, μετάφραση και απλούστευση λέξεων-φράσεων κλειδιών,θέση των εκπαιδευτικών στόχων και των κριτηριών επιτυχίας σε κάθε μάθημα(targets and success criteria)
  • Παρακίνηση των μαθητών για συγγραφή εκθέσων/άρθρων και projects, για την προετοιμασία παρουσιάσεων(presentations),για τη διαξαγωγή ρητορικών αγώνων σε σχέση με θέματα πολυπολιτισμικά (διαφορετικές θρησκείες,παραδόσεις,ήθη και έθιμα,συστήματα αξιών)
  • Διοργάνωση projects και εορτών  όπως :η Γλώσσα του Μήνα, Μήνας Ιστορίας Έγχρωμων(Black History Month), Bρετανική Εβδομάδα, Πολυπολιτισμική Εβδομάδα, Diwali, Χριστουγεννιάτικες Συναυλίες κ.τ.λ.

 

Τριμηνιαία Καθήκοντα

  • Προετοιμασία και σχεδιασμός της υλοποίησης των μαθημάτων για το επερχόμενο ακαδημαικό τρίμηνο
  • Διοργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών και επίσκεψη σε μουσεία, θέατρα, πολυ-αισθητηριακές/διαδραστικές εκθέσεις για τους μαθητές
  • Kαθοδήγηση,εκπαίδευση και προετοιμασία των εκπαιδευτικών βοηθών που εργάζονται στην κοινότητα(outreach learning mentors)
  • Διόρθωση κριτηρίων αξιολόγησης και βαθμολόγηση των Past Papers,παρέχοντας  στους μαθητές τις κατάλληλες συμβουλές ώστε να κατανοήσουν και να διορθώσουν τα λάθη τους και να ενθαρυνθούν στη συνέχιση της σχολικής προετοιμασίας

 

      Μηνιαία Καθήκοντα

  • Συγγραφή μηνιαίων αναφορών
  • Επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών,προκειμένου να συζητηθεί η πρόοδος τους αλλά και οι ανάγκες τους,έτσι ώστε να αναπτυχθούν ευνοικές και ουσιαστικές σχέσεις μαζί τους
  • Εποπτεία ,καθοδήγηση και παροχή εκπαιδευτικού υλικού στους εκπαιδευτικούς βοηθούς
  • Συναντήσεις με την εκπαιδευτική και θεραπευτική ομάδα με σκοπό το σχεδιασμό της κατάλληλης εκπαιδευτικής  παρέμβασης για τον κάθε μαθητή ξεχωριστά

 

  • Εβδομαδιαία Καθήκοντα

 

  •  Προετοιμασία και διόρθωση των βιβλίων των μαθητών
  •  Παρατήρηση της επίδοσης των μαθητών και επίβλεψη της τρέχουσας ακαδημαικής προόδου
  • Προετοιμασία και σχεδιασμός των εκαπιδευτικών υλικών και μέσων για τα μαθήματα(ppts,words,pdfs,flash-cards,visuals)
  • Σχεδιασμός απλών και ξεκάθαρων στόχων για τον κάθε μαθητή
  • Προετοιμασία των βραβείων (Certificates)και των επιβραβευτικών κουπονιών (vouchers)για όσους πέτυχαν τους στόχους τους
  • Συμμετοχή στην εκπαίδευση των Εκαπιδευτικών κάθε Παρασκευή

 

 

      Ημερήσια Καθήκοντα

 

  • Δασκάλα τάξης εννέα μαθητών , υπεύθυνη για την ενεργό συμμετοχή τους κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας,αξιολόγηση της ακαδημαικής τους προόδου και της συμπεριφορά τους
  • Παράδοση μαθημάτων σε πέντε διαφορετικές τάξεις
  • Προετοιμασία μαθημάτων και διδακτικού υλικού για 20 εξωτερικούς εκπαιδευτικούς βοηθούς (οι οποίοι εργάζοντα με είκοσι διαφορετικούς μαθητές αντίστοιχα),διαφοροποιώντας το υλικό για μαθητές χαμηλής-,μεσαίας και υψηλής διανοητικής ικανότητας
  • Σχεδιασμός,διαφοροποίση ακι παράδοση διαδραστικών μαθημάτων στην Ιστορία,P.S.H.E./R.S.E. και Αγγλικών ως δεύτερης ξένης Γλώσσας σε συμφωνία με το αγγλικό  curriculum
  • Διαφοροποίηση μαθήματος σε συμφωνία μετις ιδιαίτερες,ξεχωριστές ανάγκες κάθε μαθητή
  • Παροχή γραπτών αναφορών  στους μαθητές ,πάντα με γραπτό και ενθαρρυντικό τόνο
  • Συμμετοχή σε επαγγελματικές συναντήσεις, εκπαιδευτικά συνέδρια και σεμινάρια
  • Συνοδεία και επίβλεψη των μαθητών σε διάφορες εξορμήσεις και σχολικές εκδρομές
  • Διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών εντός της σχολικής τάξης,εφαρμόζοντας κατάλληλα και αποτελεσματικά μέτρα σε περίπτωση αρνητικής συμπεριφοράς
  • Διόρθωση των βιβλίων και εκπαιδευτικών φυλλαδίων των μαθητών
  • Συμπλήρωση παρουσιολογίου
  • Διατήρηση μια καθαρής,τακτοποιημένης ,δομημένης και ευπαρουσίαστης  σχολικής τάξης

 

 

 

 

09/2019 – Present                             Δασκάλα της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας

Hellenic Centre, London, UK

  • Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης Γλώσσας σε ενήλικες ,τμήματα αρχαρίων και προχωρημένων(15-20 μαθητές)/ιδιαίτερα μαθήματα και κάλυψη διάφορων τμημάτων σε περίπτωση απουσίας συναδέλφων
  • Προετοιμασία και σχεδιασμός μαθήματος
  • Παροχή εργασιών για το σπίτι/διόρθωση
  • Συμπλήρωση παρουσιολογίου και εβδομαδιαίων αναφορών
  • Δημιουργία κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού(ppts, pdfs,words)
  • Αξιολόγηση μαθητών

 

12/2016 – 07/2019                             Teacher of Modern Greek

Ελληνικό Σχολείο Αποστόλου Βαρνάβα, Λονδίνο,Ηνωμένο Βασίλειο

Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης Γλώσσας (Νέα Ελληνική Γλώσσα,Ιστορία,Λογοτεχνία) σε μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου

 

  • Διδασκαλία Γραμματικής, ανάπτυξη λεξιλογίου-μεθοδολογία συγγραφής εκθέσεων-προετοιμασία για εξετάσεις Ελληνομάθειας
  • Διοργάνωση και συνεισφορά στην προετοιμασία των εθνικών/θρησκευτικών εορτών, βοήθεια των μαθητών στην αποστήθιση ποιημάτων και διοργάνωση θεατρικών έργων των μαθητών
  • Συγγραφή αναφορών σχετικά με την επίδοση των μαθητών,ελέγχων βαθμολογίας,παρουσιολογίου
  • Συχνή επικοινωνία ,ενημέρωση και προσπάθεια διατήρησης μιας θετικής σχέσης με τους γονείς

 

09/2017 – 12/2018     Ανώτερη βοηθός Εκπαίδευσης / Αναπληρώτρια Εκπαιδευτικός

Tradewind Recruitment Company, Λονδίνο

 

  • Παράλληλη στήριξη αυτιστικών μαθητών(λεκτικών), ημιλεκτικών-μη λεκτικών αυτιστικών μαθητών  (χρήση Makaton/Pecs),μαθητών με νοητική υστέρηση σε διάφορα επίπεδα,μαθητών με σύνδρομο  Down,μαθητών με κινητικά προβλήματα(σε αναπηρικό αμαξίδιο)
  • Χρησιμοποίση ποικίλων διδακτικών τεχνικών  (αισθητηριακές αφηγήσεις, παρέμβαση «attention autism» , διδασκαλία phonics με πολυαισθητηριακές δραστηριότητες)
  • Σχεδιασμός και παράδοση μαθημάτων γραφής/ανάγνωσης  και βασικής αριθμητικής 
  • Παροχή βοήθειας στο έργο του Επικεφαλής δασκάλου
  • Συμμετοχή στη διεξαγωγή ποικίλων μαθημάτων(με φυσικές και δημιουργικές δραστηριότητες,κατασκευή χειροτεχνιών κ.α.)
  • Διαχείριση γεγονότων που περιλαμβάνουν βίαιη-επιθετική –απροσάρμοστη συμπεριφορά από πλευρά μαθητών

 

02/2018 – 12/2018                              Αναπληρώτρια Εκαπιδευτική Βοηθός

Tradewind Recruitment Company, Richards LTD Company London, Empowering Learning Agency,Λονδίνο

  • Εκαπιδευτική Βοηθός σε ειδικά νηπιαγωγεία και ειδικά δημοτικά σχολεία
  • Ουσιαστική συνδρομή στο να βελτιωθούν η αλληλεπίδραση, η επικοινωνία και οι δεξιότητες αυτονομίας των μαθητών
  • Οι μαθητές επέδειξαν πολύ θετικά και ενθαρρυντικά αποτελέσματα  αναφορικά προς την διαδικασία της μάθησης
  • Έχοντας εργαστεί σε περισσότερα από  8 νηπιαγωγεία και ειδικά σχολεία με μαθητές από διάφορα έθνη και πολιτιστικά υπόβαθρα
  • Χρησιμοποίση ποικίλων διδακτικών τεχνικών  (αισθητηριακές αφηγήσεις, παρέμβαση «attention autism» , διδασκαλία phonics με πολυαισθητηριακές δραστηριότητες)
  • Σχεδιασμός και παράδοση μαθημάτων γραφής/ανάγνωσης  και βασικής αριθμητικής 
  • Παροχή βοήθειας στο έργο του Επικεφαλής δασκάλου
  • Συμμετοχή στη διεξαγωγή ποικίλων μαθημάτων(με φυσικές και δημιουργικές δραστηριότητες,κατασκευή χειροτεχνιών κ.α.)
  • Κάλυψη μαθημάτων σε περίπτωση απουσίας δασκάλου

 

2013 – 07/2017                                   Ειδική Παιδαγωγός/Φιλόλογος

Παιδιά εν τάξει, Μ.Κ.Ο για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Aιγάλεω, Aττική 

 

  • Αποκατάσταση σε σημαντικό βαθμό των μαθησιακών αναγκών των μαθητών
  • Παροχή ουσιατικής βοήθειας στην απόκτηση/ανάκτηση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεξυπητέτησης/αυτονομίας των μαθητών
  • Συμβολή στο σχεδιασμό ενός εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος,βασισμένου τις ιδιαίτερες ατομικές ανάγκες του κάθε μαθητή
  • Υλοποίηση ενός επιβραβευτικού συστήματος για τη διαχείριση της ακατάλληλης συμπεριφοράς εντός της τάξης, με αποτέλεσμα την μείωση αυτής σε αξιοσημείωτο βαθμό
  • Εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, ΔΕΠΥ, νοητική υστέρηση,Σύνδρομο Asperger κ.α. (12  μαθητές σε εβδομαδιαία βάση)
  • Προετοιμασία μαθημάτων και παιδαγωγικού υλικού με τη χρήση διαδραστικών,πολυαισθητηριακών και δημιουργικών διδακτικών μεθόδων
  • Παροχή εντατική βοήθειας σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα
  • Συναντήσεις με τους ειδικούς θεραπευτές και Ψυχολόγους για την αξιολόγηση της
  • της επίδοσης των μαθητών και για την εφαρμογή νέων εκπαιδευτικών πλάνων
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή των ειδικών παρεμβάσεων για κάθε μαθητή χωριστά
  • Διαρκής αναζήτηση νέων παιδαγωγικών/εκπαιδευτικών υλικών/μέσων που δημιουργούν ένα περιβάλλον που εμπνέει τη μαθησιακή διαδικασία
  • Αξιολόγηση μαθησιακών αναγκών των μαθητών
  • Συνάντηση με τους γονείς ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόοδο των παιδιών τους και τη δημιουργία μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης και συνεργατικότητας
  • Παροχή εκπαίδευσης (training) των μελών της διεπιστημονικής ομάδας επάνω σε θέματα της Ειδικής Αγωγής: Aυτισμός,Σύνδρομο Down,Noητική Υστέρηση

 

 

09/2008 – 06/2013                             Καθηγήτρια Φιλόλογος

Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης: Θεμέλιο  / Iδέα / Στόχος / Kύκλος, Aττική, Ελλάδα

  • Σχεδιασμός και παράδοση μαθημάτων στα μαθήματα: Aρχαία Ελληνικά,Έκφραση-Έκθεση,Νεοελληνική Ιστορία,Νεοελληνική Λογοτεχνία, Λατινικά(για μαθητές Γυμνασίου,Λυκείου και Θεωρητικής Κατεύθυνσης)
  • Εντατική Προετοιμασία μαθητών Β΄και ΄Γ Λυκείου για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις
  • Παροχή εργασιών για το σπίτι και διόρθωση με αναλυτικά σχόλια-παραδείγματα,για την καλύτερη εμπέδωση των λαθών τους
  • Συχνές επαναλήψεις  και κριτήρια αξιολόγησης με σκοπό την αφομοίωση της εξεταστέας ύλης
  • Συγγραφή εκτεταμένων και ολοκληρωμένων σημειώσεων(ιδιόχειρων και δακτυλογραφημένων)σε όλα τα θεωρητικά μαθήματα

Eκπαίδευση

01/2017                                   Mεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Ειδική Εκπαίδευση

Επιστήμες της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Κύπρος (εν εξελίξει)

 

09/2010 – 06/2011      Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές

δυσκολίες

Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών , Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης

  • Αποκατάσταση δυσλεξίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών, συμπεριλαβανομένης τρίμηνης εθελοντικής πρακτικής με μαθητές με ακουστικές και οπτικές αναπηρίες
  • Τhesis  στο Αυτιστικό Φάσμα και στο Σύνδρομο Asperger

 

09/2002 – 02/2008                             Πανεπιστημιακό Δίπλωμα στην Ιστορία(Φιλόλογος)

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Φιλοσοφική Σχολή

 

Ξένες Γλώσσες

Αγγλικά : Άριστη Γνώση  σε προφορικό και γραπτό επίπεδο(Proficiency University of Michigan)

Γαλλικά: Aρχική Γνώση

Aραβικά : Βασική Γνώση

Χρήση Υπολογιστή

Πιστοποίηση ECDL Core Certificate στις ενότητες: Word, Excel, Power Point, Access, Outlook

Σεμινάρια-Συνέδρια

  • 10/2022: 3ο Συνέδριο  στις  Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις, Iνστιτούτο για μαθητές με αυτισμό ΕΨΥΠΕΑ, Μεσολόγγι, Ελλάδα (2 ημέρες) 
  • 12/2010: Εισαγωγή στη Γλωσσολογία  της Νοηματικής γλώσσας, Μ.Κ.Ο Βρεφοκρατούσα ,Αθήνα,Ελλάδα
  • 11/2019: Graffham Consulting Ltd, London, UK: Safeguarding  and Child Protection Advanced Course (levels 1, 2), Health &Safety Course, Fire and Safety Course,
  • 11/2019: Θετική Πρακτική για τον Αυτισμό, Autism Education Trust, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
  • 2019 – 2020: Παροχή Πρώτων Βοηθειών, Αποτροπή-Διαχείρηση Σχολικού Εκφοβισμού(Bullying), Safeguarding Young People,
  • Ακρωτηριασμός γυναικείων γεννητικών οργάνων
  • Σεξουαλική Βία και κακοποίηση σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες, Παιδική εργασία (Child Exploitation), Educare on-line courses

Ενδιαφέροντα/Χόμπυ

Μαγειρική, ταξίδια σε διάφορα έθνη με σκοπό την εναλλαγή παραστάσεων και απόκτηση εμπειριών με νέες κουλτούρες και πολιτισμούς, ανάγνωση λογοτεχνικών και ιστορικών βιβλίων και άρθρων ,παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων,συμμετοχή σε θεατρικές και πολιτιστικές ομάδες/συλλόγους ,διοργάνωση συγκεντρώσεων/γευμάτων  για τους ομογενείς του Λονδίνου, πεζοπορία,κολύμβηση, παραδοσιακοί και σύγχρομοι χοροί,συμεμτοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις,παρακολούθηση μουσικών φεστιβάλ  και συναυλιών ,κατασκευές-χειροτεχνίες

Προσωπικά Χαρακτηριστικά

Άριστη μεταδοτικότητα, αγάπη για τα παιδιά, ανεπτυγμένη επικοινωνιακή ικανότητα, αναλυτική και κριτική σκέψη,δημιουργικότητα, αγάπη για τα παιδιά, ευγένεια, οργανωτικές ικανότητες, λήψη αποφάσεων κάτω από συνθήκες πίεσης χρόνου, ομαδικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, επιμονή και υπομονή, εργατικότητα.

Συστατικές επιστολές

Διαθέσιμες

Μαθήματα Ειδικής Αγωγής: 

Ονομάζομαι Ιωάννα και είμαι μια ενθουσιώδης Eιδική Παιδαγωγός με πολυετή και αποδεδειγμένη πείρα στην ενθάρρυνση και προώθηση της ολόπλευρης ανάπτυξης και καλλιέργειας των μαθητών της.Προσωπική μου πεποίθηση είναι πως “Kάθε άτομο δύναται να διδαχθεί και να αποκτήσει ένα συγκεκριμένο σύνολο ικανοτήτων και δεξιοτήτων” όπου ο Εκπαιδευτικός οφείλει να παροτρύνει,εμπνεύσει,καθοδηγήσει και υποστηρίξει.Έμπειρη στο να καθοδηγεί,παρέχει κίνητρα, αναπτύσσει τους άλλους και να δημιουργεί δυναμικά και διαδραστικά εκπαιδευτικά πακέτα μάθησης. Εξειδικευμένη σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές/πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Ειδικότερα,είμαι καθηγήτρια Φιλόλογος και Ειδική Εκπαιδευτικός,από το 2008. Διαθέτω πτυχίο Bachelor,από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Επίσης διαθέτω μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες από το Παιδαγωγικό Τμήμα,Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Πανεπιστημίου.Είμαι ακόμη φοιτήτρια στο μεταπτυχιακό Ειδικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Γνωρίζω άπταιστα την Αγγλική Γλώσσα(Profieciency degree,Michigan University) . Ως προς την διδακτική μου εμπειρία,από το 2008 εργάζομαι έχω εργαστεί ως φιλόλογος σε πολλά φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης στην Αθήνα και Αιτωλοακαρνανία ,με ειδίκευση στο μάθημα των Νέων Ελληνικών /Έκθεσης(συνθέτοντας δικές μου σημειώσεις) ,ως ειδική εκπαιδευτικός στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό "Παιδιά Εν τάξει",στο Αιγάλεω Αττικής και ως Ειδική Παιδαγωγός σε Ειδικά Σχολεία του Λονδίνου. Τα τρία τελευταία έτη,επίσης διδάσκω την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα σε foreigners(students of all ages/adults) στο Παροικιακό σχολείο του Αγίου Βαρνάβα και στο Hellenic Centre. ναζητώ τη συνεχή μου εξέλιξη μελετώντας διαρκώς άρθρα,σεμινάρια,on-line courses, σχετικά με τη Δυσλεξία, τις Μαθησιακές Δυσκολίες ,τη Δυσλεξία,τη Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας,τη Διγλωσσία,τη Διδασκαλία της Ελληνικής σε Πρόσφυγες-Μετανάστες κ.τ.λ. Πάντα μοιράζομαι τις σημειώσεις,PPT,ασκήσεις και γενικώς το διδακτικό υλικό με το οποίο δουλεύω με τους μαθητές μου. Πάντοτε προετοιμάζομαι τα μαθήματα,βασιζόμενη στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και προσαρμόζοντάς τα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μαθητή μου,παραμένοντας αυστηρή με τις εργασίες που έχουν για το σπίτι. Δια θέτω πολύχρονη εμπειρία στην παράλληλη στήριξη αυτιστικών μαθητών(λεκτικών), ημιλεκτικών-μη λεκτικών αυτιστικών μαθητών (χρήση Makaton/Pecs),μαθητών με νοητική υστέρηση σε διάφορα επίπεδα,μαθητών με σύνδρομο Down,μαθητών με κινητικά προβλήματα(σε αναπηρικό αμαξίδιο) Σχετικά με τις στρατηγικές που εφαρμόζω: • Χρησιμοποίση ποικίλων διδακτικών τεχνικών (αισθητηριακές αφηγήσεις, παρέμβαση «attention autism» , διδασκαλία phonics με πολυαισθητηριακές δραστηριότητες) • Σχεδιασμός και παράδοση μαθημάτων γραφής/ανάγνωσης και βασικής αριθμητικής • Διεξαγωγή ποικίλων μαθημάτων (με φυσικές και δημιουργικές δραστηριότητες,κατασκευή χειροτεχνιών κ.α.) • Διαχείριση γεγονότων που περιλαμβάνουν βίαιη-επιθετική –απροσάρμοστη συμπεριφορά από πλευρά μαθητών • Αποκατάσταση σε σημαντικό βαθμό των μαθησιακών αναγκών των μαθητών • Παροχή ουσιατικής βοήθειας στην απόκτηση/ανάκτηση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεξυπητέτησης/αυτονομίας των μαθητών • Συμβολή στο σχεδιασμό ενός εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος,βασισμένου τις ιδιαίτερες ατομικές ανάγκες του κάθε μαθητή • Υλοποίηση ενός επιβραβευτικού συστήματος για τη διαχείριση της ακατάλληλης συμπεριφοράς εντός της τάξης, με αποτέλεσμα την μείωση αυτής σε αξιοσημείωτο βαθμό Επιλογικά, αγαπώ όσο τίποτα τη δουλειά μου και επιζητώ όλοι να είναι απολύτως ικανοποιημένοι με την ποιότητα των μαθημάτων που προσφέρω,αλλά και το κλίμα συγχρόνως να είναι χαλαρό και ευχάριστο.Χρησιμοποιώ πάρα πολλούς τρόπους ώστε να εξηγήσω αποτελεσματικά ότι χρειάζεται και οι μαθητές μου να έχουν αποκομίσει όσο περισσότερες γνώσεις είναι εφικτό.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 
6977694985
email: 
katochianouioanna@gmail.com
Photos / videos
Επικοινωνία

Συμπληρώστε τη φόρμα για να επικοινωνήσετε με τον καθηγητή /τρια.

Σχόλια

Προσθήκη νέου σχολίου