Χαρίση Γιολάντα | tutors.gr
Χαρίση  Γιολάντα

Χαρίση Γιολάντα

Αγγλικά (Ξένες Γλώσσες)
0
χωρίς βαθμολογία
Από
€8.00
/ώρα
Popularity Score:
207
αγγλικά
Ιδιαίτερα
μαθήματα
Θεσσαλονίκη
Μαθήματα Αγγλικών
Ιδιαίτερα Αγγλικών
διαδικτυακά μαθήματα αγγλικών
διαδικτυακά ιδιαίτερα αγγλικών
Λίγα λόγια για μένα

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε παιδιά και ενήλικες όλων των επιπέδων. Τα μαθήματα μπορούν να γίνουν και διαδικτυακά. Με 15ετή διδακτική εμπειρία και πολυποίκιλο εκπαιδευτικό υλικό για την καλλιέργεια όλων των δεξιοτήτων της γλώσσας προσφέρω εξατομικευμένη διδασκαλία με σύγχρονες τεχνικές και στόχο την ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Διαθέτω πλούσια δανειστική βιβλιοθήκη με λογοτεχνικά για μαθητές όλων των επιπέδων. Προετοιμασία για όλα τα αναγνωρισμένα πτυχία με απόλυτη επιτυχία.

Προσθετες Υπηρεσιές
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Σημειώσεις
Διδασκαλία σε Group
Προσωπικές σημειώσεις
Περιοχές που εξυπηρετούνται
Θεσσαλονίκης(Κέντρο) (Νομός Θεσσαλονίκης)
Προσφορές
Πρώτο μάθημα γνωριμίας δωρεάν
άφθονο εξτρα υλικό για την καλλιέργεια όλων των δεξιοτήτων
Βιογραφικά Στοιχεία
Ηλικία: 
43 ετών
Τόπος Διαμονής: 
Θεσσαλονίκης(Κέντρο), Νομός Θεσσαλονίκης
Επίπεδο Μόρφωσης: 
Τίτλοι Πτυχίων
Πτυχίο Proficiency Cambridge C2
, Cambridge
Πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας
, ΑΠΘ
Σεμινάρια

Πολυάριθμα σεμινάρια για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε μαθητές όλων των ηλικιών, για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για τη χρήση της νέας τεχνολογίας στην εκπαίδευση καθώς και για την προετοιμασία μαθητών για τους διαφορετικούς τύπους εξετάσεων.

Διδακτική Εμπειρία: 

Δεκαπενταετής διδακτική εμπειρία στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Επίσης πολυετής εμπειρία διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων καθώς και διδασκαλία Ελληνικών ως ξένη γλώσσα.

Μαθήματα Ειδικής Αγωγής: 

Διδασκαλία Αγγλικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία και διάσπαση προσοχής) με πολυετή εμπειρία σε όλες τις ηλικίες

Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 
6973217173
email: 
gioharisi@hotmail.com
Photos / videos
Επικοινωνία

Συμπληρώστε τη φόρμα για να επικοινωνήσετε με τον καθηγητή /τρια.

Σχόλια

Προσθήκη νέου σχολίου