
Καλησπέρα σας! Είμαι αριστούχος Κλασική Φιλόλογος Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο ΕΚΠΑ (Ειδική Αγωγή) και στο Paris IV Sorbonne (Κλασική Φιλολογία). Αυτά τα οποία μπορώ να αναλάβω είναι τα ακόλουθα: η επιμέλεια (γλωσσική-τεχνική) και κριτική κειμένων, βελτίωση γραφής για κάθε ηλικία, διδασκαλία του μαθήματος "Λεκτικές Δεξιότητες" για διαγωνισμούς ΑΣΕΠ/ ΕΣΔΑ και μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου: κυρίως μαθήματα από θεωρητικές σχολές Φιλολογίας, Παιδαγωγικών, Ειδικής Αγωγής, Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας κλπ, με ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες. Διαθέτω συγκεντρωμένο υλικό προς αξιοποίηση. Ακόμη, αναλαμβάνω μελέτη σε μεγάλες τάξεις Δημοτικού για μια ομαλή μετάβαση στο Γυμνάσιο, προετοιμασία για τις εξετάσεις των Πειραματικών σχολείων και ιδιαίτερα φιλολογικών μαθημάτων, κυρίως Αρχαία Ελληνικά και Νεοελληνική Γλώσσα. Έχω αστείρευτη διάθεση να δώσω το καλύτερο δυνατό στον κάθε μαθητή/-τρια ξεχωριστά. Το μάθημα αποσκοπεί όχι μόνο στο να μεταδώσει γνώσεις αλλά και την ίδια την αγάπη για τη μάθηση γενικότερα και ειδικότερα για το αντικείμενό μου, πράγμα εξίσου σημαντικό καθώς η ψυχολογία είναι που με τη σειρά της επηρεάζει τη μετέπειτα γνωστική εξέλιξη. Επιδιώκω να είμαι ευέλικτη και να διαφοροποιώ τη διδασκαλία, μέσα από τον διαρκή αναστοχασμό, προκειμένου η όλη διδακτική διαδικασία να προσαρμόζεται στην προσωπικότητα κι απαιτήσεις του κάθε ατόμου. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την εξέλιξη του μαθητή/-τριας και ανά διαστήματα εφόσον κρίνω χρήσιμο, κάνω μια περιγραφική, εκπαιδευτική αξιολόγηση σχετικά με τις δυνατότητες, τους κατακτηθέντες στόχους καθώς και ποιοι είναι κάθε φορά οι επόμενοι στόχοι. Θα χαρώ πολύ να συνεργαστούμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!
1) Εθελοντισμός (σε κατηχητικό και κατασκήνωση κωφών), επαφή με παιδιά διάφορων ηλικιών.
2) Μελέτη & Δημιουργική Απασχόληση παιδιών Δημοτικού
3) Υποστήριξη δυο μεταπτυχιακών φοιτητριών Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Αξιοποίηση ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας στα Αγγλικά και στα Γαλλικά.
4) Βιωματική διδασκαλία ευαισθητοποίησης σε δυο σχολικές τάξεις Νέας Ιωνίας Αττικής με θέμα την κώφωση, την ελληνική νοηματική γλώσσα, οργάνωση δραστηριοτήτων κι αφήγηση σχετικού παραμυθιού από τον Ηρόδοτο
5) Πρακτική άσκηση στο ΕΕΕΕΚ Τυφλών & Πολυαναπήρων Αιγάλεω
6) Ιδιαίτερα Φιλολογικά Μαθήματα
Γνώση Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, & Χειλανάγνωσης για κωφούς/βαρήκοους μαθητές.
Γνώση Συστήματος Braille & εφαρμογής Balapolka για τους τυφλούς/μερικώς βλέποντες μαθητές.
Ευελιξία & διάθεση Προσαρμογής στους ρυθμούς, τις κλίσεις και την προσωπικότητα του κάθε μαθητή/μαθήτριας με ή χωρίς κάποια αναπηρία ή ιδιαιτερότητα. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία ότι δεν υπάρχουν "ειδικοί" μαθητές αλλά διαφορετικά μεταξύ τους παιδιά. Εστιάζω στην προσωπικότητα, στο άτομο όχι στην ταμπέλα.
Σχόλια
Προσθήκη νέου σχολίου